VendingManager v3.0 Safety

A VendingManager Safety program (VMSafety v3.0) alapvetően azon munkavédelmi termékeket forgalmazó cégek számára lett kifejlesztve, akik igénylik, hogy termékeik ügyfeleik gyárterületén bárhol hozzáférhetőek legyenek. A termékek kivételezése a munkavállalók részéről a beléptető kártyájuk vagy egy PIN kód segítségével történik. A termékekhez való hozzáférést megfelelő jogosultsági rendszer szabályozza.

A következő eszközök szükségesek ahhoz, hogy a rendszer applikálható legyen az Önök automatáihoz.

  • Automata oldalról szükséges, hogy a soros kommunikációs csatornára legyen ültetve egy TCP/IP kommunikációt biztosító elektronika valamint az elektronikához csatlakozó numerikus billentyűzettel ellátott induktív kártyás olvasóra. Az elektronika feladata hogy az induktív kártyás vásárlásokat, termékkivéteket értelmezze és lefordítsa mind az automata és mind a központi szerver adatbázisa felé.
  • Szükség van egy lokálisan telepített adatbázis szerverre amit az automatákba telepített elektronikák kommunikációját dolgozza fel.

VMSafety v3.0 program rövid bemutatása

A rendszer üzembe helyezés kapcsán mindig egy üres adatbázis áll a rendelkezésünkre. Az adatbázisban rögzítenünk kell a vásárlásra, termékkivétre használt induktív kártyákat, PIN kódokat és termékkiadó automatákat valamint a kiadandó termékeket. Csak azok a kártyák és automaták használhatóak, amik a rendszerben korábban rögzítésre kerültek. A korábban rendszerbe rögzített termékeket automata csatornákhoz kell rendelni így az a csatorna ahova már lett rendelve termék bevonható a termék hozzáférési jogosultsági körbe. A kártyákat különböző csoportokba, műszakokba is rendezhetjük csoportkódok alapján. Termékkivételezési jogosultságokat adhatunk meg csoportokra, műszakokra és közvetlen kártyákra, PIN kódokra is.

A lenti képeken áttekinthetőek a program moduljai.

Kártya és PIN kód adatok tárolása


Csoport adatok tárolása

Automata adatok tárolása


Termékek kezelése

Termékek csatornához való rendelése


Jogosultsági adatok kezelése


Jelentések megtekintése

Az automaták forgalmának megállapítása érdekében az automata töltő pl.: havi rendszerességgel lezárhatja egy záró kártya segítségével az automaták forgalmát. Ha minden automatán megtörténik a havi zárás akkor a rendszer zárójelentést generál az automaták forgalmáról, amit elküld egy előre a paramétertáblában szereplő e-mail címre (internetkapcsolat megléte ebben az esetben szükséges). Ha nincs internet kapcsolat, akkor a Zárójelentés manuálisan is letölthető a szerverről. Ha egy adott termék kifogy, illetve eléri a minimum darabszámot a rendszer azonnal e-mail üzenetet küld az automata töltő részére annak pótlásáról..

A rendszerben előre definiált jelentések lehetőséget adnak arra, hogy a kezelő által a rendszerben beállított időpontok között forgalmi jelentéseket tudjon generálni.

Jelenleg rendszerünk a következő előre definiált jelentéseket tartalmazza:
(Természetesen igény szerint változtathatóak)

  • Felhasználási riport
  • Fogyási riport
  • Minimum szintet elért csatornák
  • Teljes forgalmi lista

További listák kérhetőek a használatban lévő kártyákról, PIN Kódokról azoknak a forgalmáról és az aktuális tulajdonosukról is.  Az aktuális tulajdonosnak a megjelölésére azért van szükség, mert egy esetleges kártya tulajdonosváltása esetén is nyomon követhető a kártya és annak forgalmának életútja.